Co mám udělat, když Sazka kartu ztratím nebo zničím?

V tomto případě v menu Sazka Klubu jděte do „Nastavení“ a zablokujte ihned svojí Sazka kartu stisknutím „Zablokovat Sazka kartu“. Pokud se nemůžete přihlásit, kontaktujte obsluhu na prodejních místech s terminály Sazky nebo se obraťte na naše kontaktní centrum na telefonu 266 12 12 12.

 
Na prodejním místě u obsluhy terminálu zavolejte na naše kontaktní centrum a nechte si vydat náhradní Sazka kartu – vaše historie, nastavení účtu včetně odměn z Kola štěstí od Sazky, se převede.
Doporučujeme nahrát si svou Sazka kartu do mobilní aplikace, pak ji nikdy neztratíte. Jak nainstalovat aplikací se dozvíte ZDE.

Chat

Článek Vám nepomohl? Máte další dotazy?

Nevadí! Pomůže Vám náš specialista.

Zahájit chat