Štěstí má mnoho podob. Je to třeba výhra v loterii. Neočekávané povýšení v práci. Anebo jen slunce na obloze. Jako nejšťastnější období se pak označuje 9 měsíců, kdy rodiče čekají na svého potomka. Jaké to je, nosit dítě pod srdcem, mohou díky novým technologiím zjistit i tatínci.
Za všechno může dvojice břišních pásů, které si partneři připevní na svá těla. Zařízení na břiše nastávající maminky má v sobě senzory, jež do druhého pásu bezdrátově přenášejí pohyby plodu v děloze. Pás otce pak signály přijímá a v reálném čase přesný pohyb potomka oznamuje nejen vibrací, ale i rozsvícením LED diody v místě, kde dítě kope do břicha maminky.Video z reklamy na Huggies.
A teď jedna špatná zpráva: dvojice pásů vznikla jen kvůli televizní reklamě, a výrobek si tak není možné volně koupit. V propagačním spotu na plenky Huggies pro Latinskou Ameriku si ale pásy v porodnici v Buenos Aires oblékají skuteční nastávající rodiče.
Reakce mužů na těhotenství vás možná překvapí: vedle smíchu a údivu je reklama plná skutečných chlapských slz. Zbývá doplnit, že spot byl natočený u příležitosti Dne otců a firma pásy zatím neplánuje uvolnit do běžného prodeje.

Náramek Fibo, který dá mužům vědět, jak se jejich budoucí potomek hýbe.
I tak se ale tatínkům na lepší časy začíná blýskat. Řešením problému, jak zažít pocit těhotenství, totiž může být náramek Fibo, který se právě vyvíjí. Jde o kovové zařízení s kuličkami uvnitř pro otce, které doplňuje senzor pro matky. Pokud pak těhotná žena ucítí pohyb potomka, signál se přenese do náramku a vibracemi a točením dá tak tatínkovi vědět, jak těhotenství zdárně pokračuje.